sobota, 25 października 2008

Do tablicy marsz....

i do mnie zawitała internetowa ankieta, wiec wypada na nią odpowiedzieć :)
do zabawy zaprosiła mnie Doniar

1.O jakiej porze dnia czytasz?

jak już udaje mi się zasiąść do książki i nie mam nic innego do roboty to zazwyczaj wieczorem lub późną nocą.

2.Gdzie czytasz?

przeważnie w łóżku.

3.Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?

na plecach, bardzo rzadko na brzuchu.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

kryminały, fantastykę, zdarzą się i romansidła, a ostatnio bajki dla dzieci, które czytam z Elą.

5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś?

"Uśmiechnij się, Dorotko" dla Eli.

7.Co czytasz aktualnie?

aktualnie nic.

8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?

używam zakładek :)

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

nie mam wyrobionego zadnia

10.Co sądzisz o ebookach?

zdecydowanie wolę książkę tradycyjną.

Tak więc odpowiedziałam na wszystkie pytania i do tablicy wywołuję Ciacho oraz Mordeczkę
dziewczyny zapraszam do zabawy :)

Brak komentarzy: